Wróbel: Mamy do czynienia z pełzającym wprowadzaniem ideologii gender do szkół

fot: youtube
fot: youtube

Mamy do czynienia z pełzającym wprowadzaniem ideologii gender do szkół oraz stopniowym odcinaniem nas od korzeni kulturowych

-– mówi w rozmowie z portalem Stefczyk.info poseł Marzena Wróbel.**

Czytaj cały wywiad na portalu Stefczyk.info!

Posłanka zaznacza, że reforma ws. zwiany obowiązku szkolnego dla sześciolatków została celowo zbyt późno procedowana, aby koalicja PO-PSL mogła swobodnie odrzucić projekt w pierwszym czytaniu:

Nie znoszę takiego podstępnego działania jakim posługuje się koalicja rządząca w tej sprawie. Przyzwoitość nakazuje, żeby projekty obywatelskie były procedowane, gdyż przy tego typu sprawach obywatele wypowiadają się o modelu funkcjonowania państwa.

– zaznacza Marzena Wróbel.

Dodaje, że stary system jest bardzo dobry, a przykładem może być Finlandia, gdzie dzieci posyłane są do szkół w wieku siedmiu lat:

Finowie notują wysokie wyniki w badaniu PISA od wielu lat.

– zaznacza.

Zdaniem posłanki, rząd zmianami w szkolnictwie chce odzierać Polaków z ich wieloletniej tożsamości:

Mamy do czynienia z pełzającym wprowadzaniem ideologii gender do szkół oraz stopniowym odcinaniem nas od korzeni kulturowych. Czy to się tym paniom podoba, czy nie – polskie korzenie kulturowe są korzeniami chrześcijańskimi i przedstawiciele rządu polskiego powinni o tym pamiętać.

– mówi posłanka.

CZYTAJ TAKŻE: Marzena Nykiel: „Nie uciekajmy w katastrofizm. Czas na strategię 3Z: Zrozumieć zagrożenie, zjednoczyć siły i zacząć działać”


Polecamy wSklepiku.pl książkę naszej publicystki Marzeny Nykiel „Pułapka Gender. Karły kontra orły. Wojna cywilizacji”.

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony.

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.