„Gazeta Wyborcza”, choć w średniej sprzedaży kioskowej w styczniu, zajmuje pośród innych tytułów trzecie miejsce, to jednak od poprzedniego roku odnotowała największy spadek. Średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała aż o 24,75 proc. - wynika z analizy przygotowanej przez Wirtualnemedia.pl.
Pierwsze miejsce pod względem średniej sprzedaży w kioskach w styczniu zajął „Fakt” (276 769 egz.), a na drugim uplasował się „Super Express” (136 341 egz.). I choć oba tytuły odczuły spadki, to jednak największe straty odnotowała właśnie „Gazeta Wyborcza”.
Średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych „GW” zmalała od stycznia ub.r. aż o 24,75 proc. i wyniosła 80 742 egz.
To kolejne już złe wieści dla pisma z Czerskiej. Niedawno „GW” odnotowała aż 13,2 mln zł straty netto, a do tego dochodzi do cięć w firmie. Szefostwo Agory zdecydowało o obcięciu budżetów kierownikom działów w „Wyborczej”, a co wiązało się z obniżeniem wierszówek dziennikarzy gazety.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Spadek sprzedaży to nie koniec problemów „Wyborczej”. Agora tnie wierszówki dziennikarzom
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/334240-wyborcza-leci-w-dol-gazeta-michnika-odnotowala-najwiekszy-spadek-sprzedazy-kioskowej