Bank PKO BP całkowicie wycofał swoje reklamy z TVN-u. Chociaż nie podano oficjalnych przyczyn wycofania się instytucji z należącej do Amerykanów stacji telewizyjnej, wydają się one dosyć oczywiste. Po decyzji PKO BP dochody stacji skurczą się o kilkanaście milionów złotych.
Przekaz POK BP jest całkowicie inny niż ten, który płynie z ekranów stacji Grupy TVN. Bank angażuje się bowiem w projekty inspirowane historią Polski, wspiera m.in. wydarzenia kulturalne organizowane z okazji rocznic ważnych wydarzeń historycznych
— pisze GPC.
Mówiąc o różnicach w przekazie PKO BP a TVN, trzeba wspomnieć także o aktywnym wspieraniu przez bank rządu w przeprowadzanych reformach.
Sukcesem okazała się akcja elektronicznych wniosków 500+, która jest częścią przedsięwzięcia budowy cyfrowej Polski. PKO BP jest również jednym z filarów Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju.
Przypomnijmy, że bank już w zeszłym roku znacznie zredukował wydatki w TVN-ie. W głównym kanale grupy budżet został zredukowany o 40 proc. - z ok. 18,5 mln do 11 mln zł.
TVN od dwóch lat jest własnością amerykańskiego koncernu Scripps Networks Interactive. Bank PKO BP w zeszłym roku ograniczył także wydatki na reklamę w Polsacie.
wkt/GPC/press.pl
Nie zapomnij kupić nowego numeru największego konserwatywnego tygodnika opinii w Polsce - „wSieci”, w sprzedaży od 6 marca br., także w formie e-wydania na http://www.wsieci.pl/prenumerata.html.
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/330394-koniec-z-reklamami-pko-bp-w-tvn-ie-przekaz-pko-bp-jest-calkowicie-inny-niz-grupy-tvn