Poprzedni tydzień przyniósł świetne wyniki Telewizji Polskiej. Realizowany przez nią serial był najchętniej oglądanym programem w Polsce.
Jak wynika z badania Nielsen Audience Measurement, serial obyczajowy „M jak miłość” zgromadził największą publikę. Jeden z odcinków oglądało 6,27 mln widzów, co oznacza, że 39,46 proc. udziału w rynku.
Drugim najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w Polsce była transmisja drużynowego konkursu skoków narciarskich w fińskim Lahti. Zawody śledziło średnio 5,53 mln widzów.
Wśród programów informacyjnych triumfował Teleexpress, który 4 marca zebrał przed telewizorami 5,36 mln widzów. Drugie miejsce w rankingu zajęły „Wiadomości” TVP1, które 2 marca oglądało 3,73 mln Polaków.
Czwarte i piąte miejsce rankingu najpopularniejszych audycji telewizyjnych też zajmują programy Telewizji Polskiej. - seriale „Na dobre i na złe” oraz „Ojciec Mateusz”.
Duży wzrost udziału w rynku zanotował też kanał TVP Sport, który zanotował wzrost udziału w rynku do 1,01 proc.
mly/wirtualnemedia.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/330349-sukces-telewizji-polskiej-jej-programy-byly-najchetniej-ogladane-w-ubieglym-tygodniu-duzy-wzrost-tvp-sport