Ogromny sukces popularnego programu „Rolnik szuka żony”. Trzeci sezon reality-show przyciągnął przed telewizory o 420 tys. widzów więcej niż w ubiegłym roku i aż o 1,02 mln widzów więcej niż pierwsza edycja.
Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, reality-show oglądało średnio 4,64 mln osób. Największą widownią cieszył się odcinek produkcji z 23 października br. - zgromadził on przed telewizorami 5,13 mln oglądających. Z kolei finał programu śledziło średnio 4,96 mln osób.
Dla porównania, drugą edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 4,22 mln osób. Oznacza to, że program zyskał 420 tys. widzów. Z kolei pierwszą serię programu, pokazywaną jesienią 2014 roku śledziło średnio 3,62 mln osób. W tym ujęciu wzrost wyniósł aż 1,02 mln widzów.
TVP1 w czasie nadawania reality-show zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją, a wpływy z reklam wyniosły 11,76 mln zł.
Czwarty sezon „Rolnik szuka żony” widzowie TVP1 obejrzą jesienią 2017 roku. Zapewne już nie mogą się doczekać.
wirtualnemedia.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/316470-rolnik-szuka-zony-znokautowal-konkurencje-wielki-sukces-programu-tvp