Dla obrony demokracji chcieli tworzyć swoje media. Stworzyli stronę internetową, która z miesiąca na miesiąc traci użytkowników i cieszy się znikomym zainteresowaniem. Strona KODuj24.pl ruszyła w czerwcu i ma się coraz gorzej.
KODuj24.pl jest oficjalnym serwisem Komitetu Obrony Demokracji, redaktorem naczelnym jest Magda Jethon, była szefowa radiowej Trójki, a współpracownikami m.in. Jerzy Sosnowski, Krystyna Kofta i Krzysztof Łuszczewski.
Magda tu rządzi. Nazywa się Jethon. Magda Jethon. Wierzę, że jak w poprzednich swoich miejscach, i tu osiągnie spektakularny sukces. Czego życzę jej z całego serca. I pomogę, jak tylko będę mógł. A Wy? Pomożecie?
—tak napisał w artykule wstępnym i pierwszym w startujących mediach KOD Mateusz Kijowski.
Tymczasem nie ma ani spektakularnego, ani żadnego sukcesu. W czerwcu zadziałał efekt nowości i zwykła ciekawość. Internauci zaglądali na stronę kodziarzy. Jednak z każdym kolejnym miesiącem jest gorzej.
W kolejnych miesiącach witryna notowała słabsze wyniki. W lipcu internauci spędzili na niej co prawda 34,9 tys. godzin, ale zanotowała tylko 209,6 tys. użytkowników i 884,8 tys. odsłon. We wrześniu statystyki były mniej więcej dwukrotnie niższe od lipcowych: 128,5 tys. użytkowników, 388,7 tys. odsłon i prawie 3 tys. godzin korzystania przez internautów
—informuje serwis wirtualnemedia.pl.
Bełkot kodziarzy nie znajduje odbiorców… cóż w wielkiej chmury mały deszcz.
Czytaj też:
ann/wirtualnemedia.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/314508-dretwa-i-nieatrakcyjna-nikle-zainteresowanie-strona-internetowa-kod-u-z-kazdym-miesiacem-mniej-uzytkownikow