„Gazeta Wyborcza” notuje coraz większy spadek sprzedaży. W rankingu publikowanym przez portal wirtualnemedia.pl zrównała się z „Super Expressem”. Liderem bez zmian pozostaje „Fakt”.
Jak podaje serwis średnia sprzedaż ogółem „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) we wrześniu 2016 roku wyniosła 279 497 egz., czyli o 6,21 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
Druga w zestawieniu „Gazeta Wyborcza” (Agora) ogólną sprzedaż zanotowała na poziomie 136 143 egz., a to oznacza spadek aż o 8,88 proc.
Na trzeciej pozycji z minimalną stratą do dziennika Agory z wynikiem 136 119 egz. znajduje się „Super Express” (ZPR Media), z tym, że gazeta zanotowała niższą sprzedaż jedynie o 0,98 proc.
Jak podkreśla portal przewaga średniej miesięcznej sprzedaży ogółem „Gazety Wyborczej” nad „Super Expressem” zmalała do najniższego poziomu w historii, czyli do zaledwie 24 egzemplarzy.
Na dalszych pozycjach w kolejności znalazły się: „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Przegląd Sportowy” - z największym spadkiem (11,80 proc.) i jako jedyna w zestawieniu notująca wzrost w sprzedaży „Gazeta Polska Codziennie”.
lap/wirtualnemedia.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/314351-sprzedaz-wyborczej-coraz-gorsza-dziennik-agory-leb-w-leb-z-super-expressem