Nielsen: wielki spadek TVN, "Wiadomości" wyprzedziły "Fakty" o ponad pół miliona widzów

TVP
TVP

Branżowy serwis WirtualneMedia.pl opisuje ranking oglądalności stacji telewizyjnych przygotowany przez firmę Nielsen.

Spółka, wokół której metodologii pojawiło się wiele kontrowersji, odnotowała bardzo wyraźny spadek telewizji TVN, której udział w rynku spadł w znaczący sposób, co kosztowało stację z Wiertniczej spadek z 1 na 3 miejsce, jeśli chodzi o oglądalność. Nowym liderem został Polsat, tuż za nim uplasowała się TVP 1. Czwarte miejsce w rankingu zajęła TVP 2.

Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 40,76 proc. do 40,25 proc

— czytamy.

WIĘCEJ: TYLKONAS. „Latający cyrk Nielsena”. Prezes TVP Jacek Kurski ostro o badaniach oglądalności. NASZ WYWIAD

W tych samych badaniach odnotowano również oglądalność serwisów informacyjnych głównych stacji telewizyjnych.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w zeszłym tygodniu były „Wiadomości” TVP1, które 29 maja obejrzało 3,06 mln widzów. Z kolei najchętniej oglądane wydanie konkurencyjnych „Faktów” TVN zgromadziło 2,46 mln widzów (emisja 27 maja)

— czytamy.

lw, wirtualnemedia.pl


W zestawie taniej! Polecamy „wSklepiku.pl” pakiet 2 książek: „Pożegnanie z salonem”. W kolekcji: „Alfabet Salonu” - Krzysztof Feusette oraz „Resortowe dzieci. Media”(tom 1) - Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz.

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony.

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.