Spółka Agora musi przeprosić Lecha Poznań za oskarżenia, jakie ukazały się na łamach „Gazety Wyborczej pod adresem klubu. Po 5 latach trwania procesu prawomocny wyrok w tej sprawie wydał właśnie Sąd Apelacyjny w Warszawie.

Sąd zobowiązał spółkę do opublikowania przeprosin na ostatniej stronie gazety Adama Michnika nie później niż siedem dni od uprawomocnienia się wyroku.

Lech Poznań pozwał Agorę za artykuł o kibicach z 2011 r., w którym padło stwierdzenie, że szefowie klubu nie tylko tolerują na stadionie, ale świadomie współpracują z kryminalistami.

Treść przeprosin, jakie ukażą się w „GW”, publikuje na swojej stronie aktualny mistrz Polski.

Agora SA w Warszawie wydawca dziennika Gazeta Wyborcza, przeprasza KKS Lech Poznań Spółkę Akcyjną w Poznaniu za naruszenie jej dobrego imienia poprzez rozpowszechnienie w publikacji w dzienniku Gazeta Wyborcza (wydanie z 5 kwietnia 2011 r.) autorstwa Rafała Steca pt. Czy wreszcie przestaniemy klęczeć przed kibolem” nieprawdziwych oskarżeń pod adresem Spółki: szefowie aktualnego mistrza Polski nie tylko tolerują na stadionie ale świadomie współpracują z kryminalistami. Agora SA w Warszawie oświadcza, że powyższe oskarżenia są nieprawdziwe i przeprasza za ich opublikowanie.

bzm/lechpoznan.pl