Tylko „Gazeta Polska Codziennie” (Forum SA) i „Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication) poprawiły sprzedaż w styczniu 2016 roku w porównaniu z tym samym miesiącem ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła o prawie 9 proc.
Najwyższą średnią sprzedaż wśród dzienników ogólnopolskich nadal ma „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) – 314 918 egz. (spadek o 3,08 proc.). Na drugim miejscu uplasowała się „Gazeta Wyborcza” (Agora SA) – 153 929 egz. (spadek o 8,84 proc.). Tuż za nią był „Super Express” (ZPR Media) – 152 007 egz. (spadek o 3,56 proc.). „Rzeczpospolita” zwiększyła sprzedaż o 3,72 proc., do 60 077 egz. Lepszą sprzedaż niż rok wcześniej miała także „Gazeta Polska Codziennie” - wzrost o 15,61 proc., do 21 894 egz.
press.pl / mall
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/283992-czarne-chmury-nad-wyborcza-sprzedaz-gazety-spadla-o-prawie-9-procent-propaganda-nie-ma-wziecia
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.