Lekarzu, ulecz się sam! Hejter Kuźniar twarzą kampanii walczącej z hejtem w internecie. ZOBACZ WIDEO

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. YouTube
Fot. YouTube

Jarosław Kuźniar został twarzą kampanii „Hejt Stop”, walczącej z przejawami agresji słownej w internecie. „Himalaje hipokryzji” - komentują internauci. Prezenter TVN jest jedną z ostatnich osób, które mogłyby uczyć innych dobrych manier w internecie i nie tylko.

Pamiętacie zdjęcie świńskiego tęczowego ryja sprzed kilkunastu dni? To była tylko zapowiedź kampanii przeciwko nienawiści w sieci. Dzisiaj odkrywam szczegóły

— ogłosił Kuźniar na Facebooku.

Fot. Facebook
Fot. Facebook

Następnie opublikował film zatytułowany #ryjkuzniara.

Komentujący klip internauci wytykają Kuźniarowi hipokryzję. Prezenter TVN znany jest bowiem z agresywnych wpisów na portalach społecznościowych oraz wyzywania swoich krytyków od idiotów.

Himalaje hipokryzji: Jarosław Kuźniar twarzą kampanii. Proszę sobie wejść na profil tego Pana na FB lub TT i zobaczyć z jaką pogardą się wypowiada

— zauważa jeden z internautów.

Haha człowiek hejtujący twarzą kampanii stop hejt. Cóż za przemiana i szczyt hipokryzji. Akcja ok ale nie z tym Panem w tle, może jeszcze Lisa zaproponujecie?

— ironizuje kolejny internauta.

Ktoś inny zwraca uwagę na flagę, którą Kuźniar ma za uchem.

Stworzył Pan hejt i teraz wielki „bul”. I dlaczego pod barwami Maroka, bo tego nie łapię. A taki podróżnik….

Ale Jarosław Kuźniar zdaje się nie zauważać swojej śmieszności, a wprost przeciwnie - jest bardzo zadowolony z ilości wyświetleń filmu z jego udziałem.

A to tylko wstęp do dyskusji. Uznałem, że ‪#‎ryjkuzniara‬ nie może tylko świecić w telewizji ale powinien wreszcie zrobić coś konkretnego

— wyjaśnia Kuźniar na Facebooku.

Coś konkretnego? Doskonale! Na początek proponujemy więcej szacunku dla ludzi o odmiennych poglądach i walkę z hejterskimi zapędami u siebie. W końcu nic tak nie przemawia do innych, jak dobry przykład.

bzm/telewizjarepublika.pl

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych