Fratria: za kilka tygodni nowy popularny tygodnik na rynku. "Nakład początkowy wyniesie pół miliona egzemplarzy"

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Tomasz Przybek. Fot. Fratria
Tomasz Przybek. Fot. Fratria

Spółka Fratria w ciągu kilku najbliższych tygodni wprowadzi na rynek nowy, popularny tygodnik. Prace nad uruchomieniem tytułu weszły już w ostatnią fazę przygotowań.

Mamy już gotowy nowatorski, ciekawy i przebadany wszechstronnie projekt, mamy niemal całkowicie skompletowany autonomiczny zespół redakcyjny. Za nami kilka numerów zerowych i wiele szczegółowych badań. Kończymy prace związane z kolportażem, drukiem i kampanią reklamową. Całość składa się w duże, ambitne i ekscytujące przedsięwzięcie

— mówi prezes zarządu Fratrii, Tomasz Przybek.

Nakład początkowy wyniesie pół miliona egzemplarzy, a cena pisma będzie znacząco niższa od pozostałych tytułów. Planowana objętość to kilkadziesiąt stron w formacie gazetowym plus stały dodatek telewizyjno-rozrywkowy w klasycznym formacie.

Przygotowując się do uruchomienia nowego projektu Fratria, wydawca tygodnika i miesięczników, a także opiniotwórczych portali internetowych, znacząco wzmacnia wszystkie piony spółki: redakcyjny, kolportażu, marketingu i reklamy.

Jesteśmy po pierwszych rozmowach z reklamodawcami, którzy bardzo ciepło przyjęli projekt. Powierzchnia reklamowa pierwszego numeru została już niemal całkowicie wyprzedana

— podkreśla Tomasz Przybek.

Redaktorem naczelnym nowego tytułu będzie osoba pracująca we Fratrii od kilku lat, z dużym doświadczeniem w popularnych mediach komercyjnych.

Wprowadzająca nowy tytuł kampania reklamowa, którą planuje i przeprowadzi agencja Apella S.A., obejmie telewizję, radio, Internet, outdoor i wsparcie promocyjne w punktach sprzedaży prasy.

Projekt zostanie sfinansowany w większości ze środków własnych spółki. Kolejne informacje spółka poda przed startem projektu.

wwr

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych