Spółka Fratria w ciągu kilku najbliższych tygodni wprowadzi na rynek nowy, popularny tygodnik. Prace nad uruchomieniem tytułu weszły już w ostatnią fazę przygotowań.
Mamy już gotowy nowatorski, ciekawy i przebadany wszechstronnie projekt, mamy niemal całkowicie skompletowany autonomiczny zespół redakcyjny. Za nami kilka numerów zerowych i wiele szczegółowych badań. Kończymy prace związane z kolportażem, drukiem i kampanią reklamową. Całość składa się w duże, ambitne i ekscytujące przedsięwzięcie
— mówi prezes zarządu Fratrii, Tomasz Przybek.
Nakład początkowy wyniesie pół miliona egzemplarzy, a cena pisma będzie znacząco niższa od pozostałych tytułów. Planowana objętość to kilkadziesiąt stron w formacie gazetowym plus stały dodatek telewizyjno-rozrywkowy w klasycznym formacie.
Przygotowując się do uruchomienia nowego projektu Fratria, wydawca tygodnika i miesięczników, a także opiniotwórczych portali internetowych, znacząco wzmacnia wszystkie piony spółki: redakcyjny, kolportażu, marketingu i reklamy.
Jesteśmy po pierwszych rozmowach z reklamodawcami, którzy bardzo ciepło przyjęli projekt. Powierzchnia reklamowa pierwszego numeru została już niemal całkowicie wyprzedana
— podkreśla Tomasz Przybek.
Redaktorem naczelnym nowego tytułu będzie osoba pracująca we Fratrii od kilku lat, z dużym doświadczeniem w popularnych mediach komercyjnych.
Wprowadzająca nowy tytuł kampania reklamowa, którą planuje i przeprowadzi agencja Apella S.A., obejmie telewizję, radio, Internet, outdoor i wsparcie promocyjne w punktach sprzedaży prasy.
Projekt zostanie sfinansowany w większości ze środków własnych spółki. Kolejne informacje spółka poda przed startem projektu.
wwr
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/237327-fratria-za-kilka-tygodni-nowy-popularny-tygodnik-na-rynku-naklad-poczatkowy-wyniesie-pol-miliona-egzemplarzy