Z radością informujemy, że tygodnik „wSieci” poprawił swoją sprzedaż w stosunku miesiąc do miesiąca i z wynikiem ponad 81 tys. umocnił się jako największy konserwatywny tygodnik opinii. Serdecznie dziękujemy za zaufanie!
Liderem zestawienia sprzedaży tygodników pozostał „Gość Niedzielny” wydawany przez Kurię Metropolitalną w Katowicach (co łączy się także ze sprzedażą pisma w kościołach). Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez WirtualneMedia.pl, wynika, że w szóstym miesiącu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 133 313 egzemplarzy. Za „Gościem Niedzielnym” uplasowały się „Polityka” z 121 952 egz. oraz „Newsweek Polska”, którego sprzedaż wyniosła 116 312 egz.
W czerwcu - co przypisuje się ujawnionym taśmom z nagranymi politykami - wzrosła sprzedaż „Wprost”, które zaliczyło spory jednorazowy wzrost, osiągając rezultat 108 650 egz.
Inne konserwatywne pisma pozostają w tyle. Tygodnik „Do Rzeczy” z ponad 20-tys. stratą do „wSieci” sprzedaje się na poziomie 61 tys. egzemplarzy, a po „Gazetę Polską” sięga ok. 48 tys. czytelników.
Ostatnie miejsca, które odnotował serwis Wirtualne Media okupują „Tygodnik Powszechny” i „Przegląd”, które zgodnie sprzedają się w liczbie ok. 18 tysięcy.
Ze swojej strony zachęcamy do sięgnięcia po najnowszy numer tygodnika „wSieci”, w którym poza raportem podsumowującym kondycję Agory - znajdą państwo mnóstwo ciekawych tekstów, analiz i dobrej publicystyki.
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/210085-wsieci-najwiekszy-konserwatywny-tygodnik-opinii-potwierdzaja-to-najnowsze-dane-dziekujemy