AK Syrena Ligea, posiada silnik w środkowej części podwozia. Podwozie Ligei zostało zaprojektowane od samego początku tak, aby pomieścić różne silniki, w tym napęd hybrydowy, czy napęd w całości elektryczny. Oprócz funkcji samochodu sportowego, AK Syrena Ligea ma służyć jako platforma do eksperymentów naukowych i rozwoju innowacyjnych technologii, które pojawią się w przyszłych samochodach.
Nie da się ukryć, że plany są ambitne. Tym bardziej, ze już słychać o nowych projektach, jak Syrena NIXI – dwuosobowy miejski samochód, czterodrzwiowa Syrena Derceto E.
Przyjęty przez AK Motor kierunek rozwoju wpisuje się doskonale w prezentowaną przez stronę rządową politykę elektromobilności. Nie tylko komunikacja miejska realizowana przez autobusy i tramwaje, ale również samochody osobowe są idealnym polem do rozwoju elektrycznej mobilności. Stworzenie w pełni polskiego pojazdu napędzanego energią elektryczną stanowi wielkie wyzwanie dla naszej firmy, dlatego AK Motor podejmując się realizacji tego zadania, zaprasza do współpracy przedstawicieli nauki, biznesu, rządu oraz władze samorządowe, wszystkich których celem jest upowszechnienie elektromobilności
— mówi Arkadiusz Kamiński, założyciel firmy AK Motor.
p.gadaczek
Drukujesz tylko jedną stronę artykułu. Aby wydrukować wszystkie strony, kliknij w przycisk "Drukuj" znajdujący się na początku artykułu.
AK Syrena Ligea, posiada silnik w środkowej części podwozia. Podwozie Ligei zostało zaprojektowane od samego początku tak, aby pomieścić różne silniki, w tym napęd hybrydowy, czy napęd w całości elektryczny. Oprócz funkcji samochodu sportowego, AK Syrena Ligea ma służyć jako platforma do eksperymentów naukowych i rozwoju innowacyjnych technologii, które pojawią się w przyszłych samochodach.
Nie da się ukryć, że plany są ambitne. Tym bardziej, ze już słychać o nowych projektach, jak Syrena NIXI – dwuosobowy miejski samochód, czterodrzwiowa Syrena Derceto E.
Przyjęty przez AK Motor kierunek rozwoju wpisuje się doskonale w prezentowaną przez stronę rządową politykę elektromobilności. Nie tylko komunikacja miejska realizowana przez autobusy i tramwaje, ale również samochody osobowe są idealnym polem do rozwoju elektrycznej mobilności. Stworzenie w pełni polskiego pojazdu napędzanego energią elektryczną stanowi wielkie wyzwanie dla naszej firmy, dlatego AK Motor podejmując się realizacji tego zadania, zaprasza do współpracy przedstawicieli nauki, biznesu, rządu oraz władze samorządowe, wszystkich których celem jest upowszechnienie elektromobilności
— mówi Arkadiusz Kamiński, założyciel firmy AK Motor.
p.gadaczek
Strona 2 z 2
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/lifestyle/299634-czy-po-polskich-drogach-znow-beda-jezdzic-syreny-nowoczesne-z-hybrydowym-napedem?strona=2