Internet nie odciągnął dzieci od telewizorów - informuje „Rzeczpospolita”. Najmłodsi spędzają coraz więcej czasu na oglądaniu i telewizji, i wideo w sieci.
Jak dotąd nie sprawdzają się prognozy, jakoby telewizja w ofercie dla dzieci miała przegrać z Internetem. Co prawda mali widzowie szybko zorientowali się, że kreskówki można znaleźć nie tylko w telewizji i na DVD, ale również na YouTube, czemu sprzyja łatwy dostęp do domowych laptopów i smartfonów. Pomimo tego europejskie stacje telewizyjne dedykowane dzieciom mają się świetnie, a nawet wraz z rozwojem naziemnej telewizji cyfrowej w niektórych państwach (w tym w Polsce) jest ich coraz więcej.
Z danych Nielsena wynika, że między styczniem i październikiem polskim dzieciom w wieku 4-12 lat oglądanie telewizji zajmowało średnio 2 godz. i 48 min. dziennie.
bzm/rp.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/lifestyle/217592-dzieci-coraz-wiecej-czasu-spedzaja-przed-telewizorem-internet-tego-nie-zmienil