Polska ambasada w USA zamieściła ważne wideo, które ma uświadamiać, jak ważne jest używanie odpowiednich terminów. Jest to kolejny element wciąż aktywnie wspieranej w internecie akcji #GermanDeathCamps.
W niespełna dwuminutowym nagraniu w języku angielskim „Words Matter - German Nazi Camps” przypomniane jest, że 1 września 1939 roku nazistowskie Niemcy zaatakowały Polskę i to Niemcy zakładali na terenie okupowanej Polski obozy zagłady.
Używając mylnych terminów, przyciemnia się tragedię milionów ofiar Holokaustu. To nie jest tylko semantyka
— mówi lektor.
Pomysłów na propagowanie prawdy historycznej jest więcej. Jednym z nich jest podświetlany billboard, który zatrzyma się pod siedzibą niemieckiej telewizji ZDF.
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/historia/324626-slowa-maja-znaczenie-polska-ambasada-dolacza-do-akcji-germandeathcamps-i-publikuje-wazne-wideo-zobacz