Od poniedziałku 1 lipca Agora zmienia cenę "Gazety Wyborczej" - podała spółka w komunikacie. W poniedziałki, wtorki i środy gazeta będzie kosztowała 2,50 zł, natomiast w czwartki, piątki i soboty 2,90 zł. Cena prenumeraty teczkowej od sierpnia 2013 r. wyniesie 2,10 zł.
Zmiana ceny wiąże się z rosnącymi kosztami wydawniczymi Gazety, która jest stale rozwijana w wersji papierowej i elektronicznej. Tylko w tym roku Gazeta Wyborcza zaproponowała w poniedziałki nowy magazyn Sport.pl Ekstra, a w nim reportaże, felietony, recenzje książek i filmów o tematyce sportowej oraz nową rubrykę Polityka Ekstra z publicystyką polityczną w środy. Czytelnicy otrzymali też odświeżoną Gazetę Telewizyjną z dodatkowymi treściami i obszerniejszymi recenzjami oraz nowy czwartkowy magazyn reporterów Duży Format o podwojonej objętości, który proponuje więcej reportaży i treści od nowego grona młodszych autorów
– czytamy w komunikacie.
"Wyborcza" ma jednak zdaniem wielu analityków rynku poważne kłopoty. Sprzedaż gazety wyraźnie i dynamicznie spada - z 247 tys. w maju 2012 roku do 210 tys. w maju 2013. Sytuację ratuje nieprawdopodobna skala ogłoszeń rządowych i pochodzących z źródeł od rządu zależnych.
gim
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/160812-gazeta-wyborcza-ciagle-slabnie-i-znacznie-podnosi-cene