Kryzys na rynku reklamowym zdaje się dotarł do redakcji "Gazety Wyborczej". W najnowszym wydaniu reklam jak na lekarstwo. Reklamodawcy, który wykupiłby całą stronę, na próżno szukać...
Jednak - jak wiadomo - "Wyborcza" przez Donalda Tuska jest traktowana w sposób specjalny.
To moja gazeta
- mówił kiedyś premier.
Więc w kryzysie władza zawsze poratuje. I ratuje...
Do "sponsorowania" ostatniego wydania "Wyborczej" przystąpiły głównie dwie firmy. A jakże - państwowe. We wtorkowym numerze naliczyliśmy 8 reklam AMW i 5 PKP. Są to duże, nawet całostronicowe, ogłoszenia. Zapewne płatne. I to nie mało.
W polepszanie sytuacji reklamowej ulubionej gazety premiera włączyli się i inni, np. prezydent Wrocławia, prezydent Opola, prezydent Rudy Śląskiej, Agencja Nieruchomości Rolnych, czy spółka Tauron.
Gdyby nie publiczne płatne ogłoszenia wpływy z wydania "GW" mogłyby nie zachwycić władz z Czerskiej. Gazeta przyciąga coraz mniej zarówno czytelników, jak i reklamodawców.
Całe szczęście, że władza jeszcze ma czym wspomóc ulubioną gazetę premiera. Gdyby i na to zabrakło Tuskowi mogłaby zrzednąć mina na poważnie...
KL
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/165610-wladza-zawsze-wspomoze-ostatni-numer-gazety-wyborczej-wspiera-ile-sil-agencja-mienia-wojskowego-i-pkp