Portal Wirtualne Media podaje najnowsze dane dotyczące oglądalności programu Tomasza Lisa. Okazuje się, że w sezonie jesiennym audycję “Tomasz Lis na żywo” oglądało mniej widzów niż rok wcześniej.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność odcinków “Tomasz Lis na żywo” nadawanych od 5 września do 19 grudnia br. wyniosła 2,52 mln widzów, co dało stacji 20,77 proc. udziału w 4+. Co jednak istotne - znacznie niższy był udział talk-show w najważniejszej dla reklamodawców grupie komercyjnej 16-49 - tu Lis uzbierał jedynie 13,58 proc. Najciekawsze wnioski wynikają jednak z danych szczegółowych. Okazuje się, że widownia Tomasza Lisa prezentuje się następująco:
Wiek większości widzów: powyżej 50 lat (w tym 46 proc. - powyżej 60 lat)
Wielkość miejscowości zamieszkania: wieś i miasta do 50 tys. - ponad 64%, w tym wieś 37 proc.
Zawód: emeryci - 55 proc., pracownicy fizyczni - prawie 13 proc.
Wykształcenie: podstawowe - 48 proc., średnie - 32 proc.
Widownia równie dobra (nawet lepsza) niż "młodzi, wykształceni, z wielkiego miasta". Ale tak z kronikarskich obowiązków - odnotowujemy. Może BALOON gestów i min nieco spokornieje?
Pat
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/124592-wazny-komunikat-dla-politykow-jesli-chcecie-cos-przekazac-polskiej-wsi-lub-emerytom-nie-ma-lepszego-miejsca-niz-program-lisa